Voorbereiding

17 september 2016 - Breda, Nederland

Al vroeg uit de veren gegaan en de reis een beetje dag voor dag bekeken, het is wel handig om een klein beetje een “globale” route te hebben. Het is altijd lastig om keuzes te maken, zeker als je ziet hoe mooi de Nationale parken in de US zijn. Maar het is gelukt, de route gaat als volgt worden:

Breda, Amsterdam, Las-Vegas, NP Zion, NP Bryce Canyon, Page, NP Grand Canyon, Sedona, NP Joshua Tree, Los-Angeles, Santa Maria, Carmel/Montery, San Francisco, NP Yosemith, NP Sequoia/Kings Canyon, Death Valley, Las-Vegas, Amsterdam, Breda………..nou………We hebben er zin in.

Vanmorgen nog naar de kringloop om een koffer te halen, hoe bedoel je “op het laatste moment” We hadden al 2 koffers gehaald, 1 gewone en 1 iets kleiner. Maar de “iets” kleinere is dan ook dan echt te klein. Snel naar de Kringloop een andere gehaald, gelukkig zijn de medewerkers van de Kringloop Breda erg behulpzaam en hebben voor mijn dezelfde koffer gevonden. En dat allemaal voor de geweldige prijs van 5,50 euro….hahaha. Nu kunnen we verder met passen en meten om al die kleding en zonnebrand in de koffer te krijgen.

Vandaag ga ik weer aan het werk, een paar dagen een buik virus gehad. Gelukkig is er niets meer van te voelen, en gelukkig is het nu en niet net voor of tijdens de reis.  Het voordeel is dat ik nu  met schone maag en darmen op vakantie ga. Nog 2 diensten, een avond en een ochtend en dan zal het volgende verslag over de vakantie gaan.

Marcel

1. Edith Aarts:
    Hee Marcel en Margre,

Als ik zo eens lees gaan jullie een fantastische reis tegemoet. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen.
    Fijne vakantie geniet ervan.
    Doe voorzichtig.

Groet Edith
  2. Margaret reisinger:
    Ha Marcel en Margre,
    Zooo, dat wordt een geweldige reis. Super!!!
    Ik ga jullie op de voet volgen..
    Goed dat je weer opgeknapt bent Marcel en nu dan maar veel plezier met de laatste voorbereidingen.
    Groet, Margaret
  3. Jopie Pieterman:
    17 september 2016
    Het ziet er perfect uit heel goed voorbereid,ik wens Julie een fijne vakantie en goede reis,geniet ervan Jullie hebben het verdiend.
    Groetjes Jopie
  4. Jan:
    19 september 2016
    Het is zo'n mooie tocht. Zelf in ongeveer die volgorde al 2 keer gedaan en er mag zo een derde keer bijkomen. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen,
  5. Bianca:
    20 september 2016
    Fijne, veilige en mooie reis gewenst.
    En Marcel: onze weddenschap loopt!!!!