Naam:
614
Video’s:

Over ons

Marcel en Margré,

Zijn al een heeellllee lange tijd bij elkaar, en ook al weer 16 jaar getrouwd. We hebben up's en down's gehad maar altijd bij elkaar gebleven. Margré geboren in een dorp (Schardam NH) en Marcel geboren in een stad (Amsterdam NH). Alle 2 verhuist naar Hoorn, en daar is het begonnen.

Door werk is Marcel verhuist naar Breda, en na 3 jaar een Hoorn/Breda relatie is Margré ook naar Breda verhuist. Na vele diverse reizen, nu een keer een vakantie naar USA.

Over onze reis

West-USA,

We gaan met een low budget camper (Juicy Van) een klein stukje van het westen van de USA verkennen.  Hoe en wat weten we nog niet helemaal. We komen de 20e september aan in Las-Vegas en daar gaan we de 13e oktober ook weer weg, dus wat daar tussen gebeurd......geen idee. (nog niet;-) Wat we wel weten is, we zijn met paardrijlessen begonnen omdat we denken dat het te gek is om met een paard op op het strand tussen San-Francisco en Los-Angeles te lopen.....

Bezochte landen

Wij hebben 28 landen (11%) bezocht:

België, Canada, Cyprus, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, India, Italië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Portugal, Slovenië, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.