Albums

Albums 21 - 25 van 25

1. DSC00116

Nationaal Park Zion

We zijn direct helemaal weg van National Park Zion. Overdonderd nemen we een kijkje in een andere wereld.

38 foto’s

2. 20160923_185954_Pano

We gaan van Las Vegas richting Zion

Onze reis naar de eerste spectaculaire ervaring gaat beginnen. Voldoende geld, eten, drinken en navigatie op zak. We kijken onze ogen uit hoe snel het landschap al verandert.

36 foto’s

3. DSC00027

We blijven nog een dagje in Las Vegas

De eerste dag is niet gemakkelijk in Las Vegas. Het is braaiheet en we krijgen te maken dat we niet kunnen betalen met onze visa card en pinnen gaat verkeerd. Ook de lakenset en stoelen ontbreken in onze attributen.

16 foto’s

4. 20160921_104121

Vlucht en aankomst in Las Vegas

We komen aan op 20 september 2016....de foto´s nemen we in het vliegtuig en aankomsthal van de vluchthaven. Hier zijn foto´s van het hotel en de vlucht. De eerste foto´s van the Strip maken we die dag. Even aankomen....

16 foto’s

5. 20160817_172354_HDR

voorbereiding van onze reis

Deze foto´s zijn gemaakt voordat wij van huis vertrekken. Ter voorbereiding hebben we paardgereden, omdat we dit ook in de USA willen doen. Marcel is bezig om een planning te maken alsmede een to do list en route uit te stippelen. We kopen tweedehands…